Pages

Sunday, November 20, 2011

AKHIRNYA

Assalamualaikum,hey reader ;)
How about your holiday ? nd u ? Siht ?
Oky kite mulakan dengan topik kite . Huh akhirnya siap jugak blog aku yang dah sekian lame aku tinggalkan . Aku un dah mula pening kepala,coz dari pagi aku asyik menghadap komputer nd i sleep THROUNGH the day . caye tak ? tak percaye ? oh NO !


Oh oky if you do not believe,I want to sulk with you all . Boleh kan ? hehe just joke . For our information,ini larh kali ke-2 aku post untuk hary nie . So otak aku pun dah mengatuk TAPI x boleh tidur b`coz ade kerje sikit nak pergi buat nd nak g out with famly . Pergi makan2 kot .


Almaklumlahkan,baru post yang ke-2 setelah sekian lame tak update so MEREPEK je larh yang banyak . Buat mase nie tak ade story yang best lagi,if ade story yang best2 aku kongsi kan ok !


hari pun dah manghrib,my parents dah suruh sembahyang . So aku pergi dulu oky,ade mase aku post lagy . Korang-korang nie jangan lupe solat pulak ek,nanti parents korang-korang2 nie marah pulak . k chauu dulu . daaa

No comments: