Pages

Monday, November 21, 2011

LUAHAN HATI (pagi2 bute)

Asalamualaikaum,hey reader . Aku tak tau nak post ape kat sini . I'm so bored :( . Mata saya pun dah mengatok tapi tak boleh tidur lagi sebab saya nak kene tunggu 'Si Dia' saya mandi . Huh awak~~ cepat larh sikit awak pergi mandi,saya dah mengatuk nie . Nanti saya tertidur pulak dekat depan komputer nie . Naksuruh adiq saya angkat saya masuk bilik ? Huh larat kew ?


Awak2,cepat ek pergi mandi tuh . Mata saya dah nak tertutup nie . 1 hari saya tak tidur . Habis chat dengat awak dekat FB pagi td kira2 hampir pukul 5 pagi,saya ingat nak tidur TAPI saya takut tak bangun solat subuh . Awak jugak cakap orang yang tak solat subuh tu akan diseksa dalam neraka selama 60 tahun . Jadi saya ambil keputusan supaya tak tidur .


Lepas solat subuh saya ingat nak tidur,tapi awak ingatkan saya supaya jangan tidur . Kalau nak tidur pun lepas pukul 12 tengah hari . Sebab nanti PINTU rezeki tertutup,oky saya ambil keputusan kali ke-2 supaya tak tidur . Dalam masa saya nak tunggu pukul 12 tengah hari,saya pergi larh baca surah AL-MATHURAT,g masak untuk parents nd adiq2 nak makan tengah hari n kemas rumah .


Akhirnya tiba larh pukul 12 yang saya nanti2 kan . Bila time saya nak tidur,bapak saya ajak saya teman saya pergi isi minyk pulak . Nd akhirnye saya terlupa nak tidur . Bila dah masuk waktu solat zohor,saya pun solat larh . Selesai sahaja solat zohor,saya terus ON komputer nd update blog .


Punya larh saya KHUSYUK update blog,tiba-tiba hari dah petang nd solat asar pun dah masuk . Jadi saya pun solat larh ng dalam mase yang same sedare-mare saya pulak datang rumah,aduh ! tertangguh lagi saya nak tidur . Layan punye layan sedare akhirnyer sedare pun balik . So saya nak tidow,TAPI malangnya parents saya ajak keluar pergi makan2 . Sebelum jalan-jalan kene solat maghrib dulu . Dah solat maghrib baru bertolk peri jalan-jalan .


Khusyuk punya jalan-jalan sampai tak sedar yang dah pukul 10 malam . Sampai sahaja dekat rumah terus solat isyak,habis solat isyak saya terus ON komputer sampai larh sekarang . So,sekejap lagi kalau mata saya tertutup dengan sendiri nya,sudah bermakne saya tertidow . Kalau saya tak bangun esok pagi,awak tolong kejutkan saya ek . Btw thnx awak ~~~

THE END

No comments: