Pages

Sunday, November 27, 2011

BYE

Asalamualaikum,hey reader ! Lama gila aku tak post kan ? Oky,kejap lagi aku dah nak bertolak pergi Pahang . #hopeakuenjoylarhkan,wlaupunhatiakusedangmenangiskerinduan :'( .Kau take care ek PAPA . Kau enjoy-enjoy larh dengan famly kau oky . Aku percaya kau boleh bahagia . Benda yang terjadi semalam aku mintak kau lupakan semuanya :)


Aku call kau semalam sebab nak cakap dekat kau something . #takperlularhkanakucakapdekatsini . Tapi lain yang terjadi . Aku mintak maaf dekat kau,aku hargai nd aku hormati permintaan kau . Kau kata kalau aku bahagia,kau akan turut bahagia . Oky,aku nak tengok sangat kau bahagia . Ingat ek pesanan aku semalam .


Enjoy cuti sekolah kau untuk tahun ni . Otak kau dah tak perlu pikirkan aku lagi . Kau pun dah tak perlu habiskan masa kau untuk aku nd kau pun tak perlu habiskan duit kau untuk aku . Sekali lagi aku cakap dekat kau,aku hormati nd aku hargai kau . Enjoy :)


Kau jaga diri oky,aku selalu ingat dekat kau nd kau pun ingat dekat aku oky . Kirimkan salam aku dekat family kau,walau pun parents kau tak suke dekat aku tapi aku selalu ingat dekat family kau TERUTAMA kau ! Aku dah nak pergi jauh,sekali lagi aku ingatkan kau . Jaga diri . Selalu senyum nd gelak ketawa untuk aku oky ?


Sayang kau ! Miss kau ! Doakan aku oky . Happy Holiday sayang ! <3 kau :'(

No comments: