Pages

Saturday, December 3, 2011

GAMBANG

Assalamualaikum,hey reader ! Ape khabar korang ? Sehat tak ? Lama aku tak post dekat blog ni kan . Aku nak cerita pasal aku pergi Gambang hari tuh,FUUHHH .... #LET`SGOSTORY . Kami bertolak dalam pukul 10 pagi dari UKM #tempatkerjamakakularhkan . Oky,kami sampai sahaja dekat sana dalam pukul 4:30 petang . Selepas itu kami tunggu orang yang menguruskan bilik penginapan kami punya larh lama . Kami tunggu dekat lobby hotel hampir setengah jam . Then my mum biasa larh kan badan pun dah penat,lepastu kepala pulak pening . My mum apa lagi,my mum pergi dekat depan kaunter then mengamuk dekat orang kaunter tuh .


Orang dekat lobby tuh punyer larh ramai,semua tengok my mum . My mum pun marah punya marah sampai my mum kata dekat orang kaunter tuh my mum nak jumpa pengurus hotel tuh . Semua orang dekat lobby tuh setuju sangat sangat . Yelarh, korang bayang kan larh orang yang datang dari jauh nd sampai dekat sana dari pukul 1 tengah hari masih tak dapat bilik . Ada yang dah sampai dari pukul 9 pagi pun masih tak dapat bilik . FFUUHHH ! Kami semua tension giler dekat sana . Termasuk larh aku yang tak ade kene mengena . Lepas my mum mengamok,kami dari UKM terus dapat bilik untuk menginap . Masuk sahaja dalam bilik,kami rest tak sampai lima minit . Lobby dah kosong,sebab nya semua orang yang nak menginap dekat hotel tuh dah dapat bilik .



Oky,lepas tengok orang orang dekat lobby dah tak ada aku pun kembali masuk dalam bilik untuk rehat kan diri aku . Baru sahaja aku nak rehatkan badan aku ni,adik adik aku pulak yang ajak teman die orang mandi swimming pool . Aku pun turut kan jew larh,sebab malas nak dengar die orang merengek . Nanti mak aku yang penat tuh bangun dari tidur habis kene marah . Sampai sahaja dekat kolam swimming pool . FUUHHH ! Ramai giler orang . memang padan larh kan . Nak tak nak aku mandi larh jugak, sebab kan nak teman adik aku yang banyak songgeh tuh ! #@#$#$%$@~@~&*^#$^%


Esok nya kami semua pergi ke GAMBANG WATER PARK . FUUHHH ! Dekat sana pun padan giler . Kami sampai sahaja dekat sana kami terus main semua mainan air dekat sana . Main punya main tiba larh masa untuk balik hotel . Kami balik dalam pukul 3 tengah hari . Hehe,kalau korang tengok wajah aku yang sekarang ni . Hurmm memng larh tak seputih hari sebelum pergi Gambang kan . #cehnakjugakcakapyangmukaniputih :)


Tiba larh hari yang terakhir dekat sana . Time kami nak balik KL,kami suka sangat . Sebab banyak banyak hotel yang kami pergi tak pernah macam ni . Kami bertolak dalam pukul 1 tengah hari nd samapi rumah pukul 4 lebih . Oky,aku dah malas nak taip-menaip . Sekarang time nak post :) Kalau aku dah masukkan gambar dalam komputer,aku post kan gambar oky ? CHILL :P

No comments: