Pages

Sunday, January 1, 2012

NEW YEAR 2012


Assalamualaikum,hey reader !Hari nih dah start tahun baru kan . Kalau dah masuk tahun baru,korang mestilarh ade azam baru kan ? Bukan sahaja azam yang baru,tapi korang mesti nak semua baru . hehe,tapi kalau ada yang samapi nak pakwe baru tuh,aish melampau larh,just kidding larh , nak tukar pakwe tuh ikut suka korang larh kan . Korang yang nak macam tuh :) Oky kita stop cerita pasal pakwe -pakwe nih . Yang penting kita dah masuk tahun baru . So,sekarang nih kita mesti larh ada kawan baru,buku baru,ideal baru,baju sekolah baru,kasut sekolah yang baru,everything semuanya baru . Seronoknya hidup kita nih kan . Tapi ada yang dah habis tuh lain larh pulak ceritanya .

Tahun baru nih korang dapat apa je yang baru ? Nak tahu jugak,kita boleh kongsi-kongsikan ? Ha ! cerita pasal azam tadi,aku baru teringat yang aku pun nak bagitahu korang apa azam aku tahun baru nih kan . HHUUmmm,azam aku tahun nih tak larh menari sangat . Tapi boleh larh :) hehe . Azam aku kali nih,aku nak jadi yang terbaik,belajar rajin-rajin nd nak tambah rakan banyak-banyak . Hehehe,gelojohnya . Eh ! gelojoh pun itu azam aku . Nevermind larh kan,apa pun azam kita untuk tahun baru nih tak kisah larh,yang penting kita  ada azam . Oky,aku nak stop entry aku sampai sini sahaja . Hope korang enjoy dengan entry aku kali nih . Pikirkan azam korang ye,nanti komen-komen  :) Love you all guys . Enjoy your new year ! Daaaa guys,salam :)

No comments: