Pages

Saturday, December 31, 2011

LAST POST FOR 2011


Assalamualaikum.hey guys ! Korang semua apa khabar ?Hari ni last two thousands eleven,Suka,Duka,Pahit,Manis semuanya telah aku lalui . Seronok sangat,terasa berat aku nak tinggalkan two thousand eleven nih . So many larh kenangan dalam nih . Oky,malam nih ada bunga api dekat Putrajaya nd i-city,Shah Alam .Tapi malam nih aku tak dapt pergi pulak tengok bunga api,sebab my cousin penuh dekat rumah nih hehe . Dalam saat-saat dah nak habis two thousands eleven nih,makin banyak pulak kenangan yang aku cipta hari  nih . Huuhh :)

This post yang terakhir untuk tahun nih . Apa pun,aku nak mintak maaf semua yang baca post aku nih . Sorry oky kalau ada buat salah dekat korang semua :( semua tuh bukan aku yang nak, tapi dah di tentukan tuhan kan ? I'm sory again btw I love u !!! Oky larh nak ending post sampai sini sahaja . Daaaa korang,take care untuk nest year :) Salam



No comments: