Pages

Wednesday, January 4, 2012

STORY MORY FIRST DAY SEKOLAH


Assalamualaikum,hey reader ! Korang semua sihat ? Hari nih korang first day sekolah kan ? Ada jugak yang hari nih seconds day korang sekolah,tak kisah larh bila pun kira semua start sekolah yang penting setiap kita datang sekolah mesti ada niat . Niat kita pergi sekolah nak belajar baru larh ilmu yang kita dapat pada hari tersebut akan bermanfaat nd penuh bermakna dalam hidup kita terutama ilmu yang kita dapat masuk dalam kotak fikiran kamu kamu semua nih :) Oky larh kita stop ceria pasal nih . Hari nih macam mana pergi sekolah ? Best tak ? Mestilarh best kan,sebab korang dapat Guru kelas baru,kawan baru,buku baru,kelas baru,yang paling penting semangat yang baru . Betul tak reader ?Aish banayk pulak aku tanya korang kan .


Oky,hari nih aku dilantik menjadi seorang penolong kelas 3 Gigih . Bukan aku yang nak,tapi budak-budak kelas aku yang pilih aku :) korang nih memang ! Budak-budak kelas aku pilih aku jadi penolong kelas,kan aku suruh buat keje nd marah die orang kang die orang kata aku nih garang sangat larh pulak . Kalau tak marah kang cikgu kata tak buat kerja . Aish,berat betul tanggungjawab penolong ketua kelas kan . Mohd Asyraf Bin Mad Noh thanx sebab kau dah mencadangkan aku sebagai penolong kau ! Kita stop lagi cerita pasal jawatan dalam kelas,sekarang nih kita ceria pasal guru matapelajaran pulak .

Cerita pasal guru matapelajaran,Guru kelas aku Pn.Suzara . Die mengajar aku subjek Agama,huh banyak giler warning die dekat budak-budak kelas aku tadi . Tapi die memang sporting,aku ingat mula-mula die nih garang sebab last die penah marah budak-budak kelas aku pasal kita orang buat jamuan akhir tahun . Oky stop cerita tuh,hari nih aku baru tahu 3 orang cikgu yang mengajar dalam kelas aku . Esok kemungkinan aku dah boleh tahu lebih ramai lagi cikgu-cikgu yang mengajar dekat kelas aku :) Hope semua cikgu baik-baik belaka . "Cikgu ....! Jangan garang-garang sangat tau,nanti kami takut nak belajar "atikah says .

Aku rasa dah panjang story mory aku hari niih kan ? Kalau panjang-panjang sanagt kan,korang malas nak baca pulak . So aku stop samapai sini sahaja,nest time aku post lagi oky ? Tapi tak boleh selalu post larh,sebab tahun nih aku PMR .Banyak lagi yang nak aku kena buat,so tak boleh larh full time nak menghadao komputer sahaja kan ? Oky,aku akhit kan post aku dengan Salam !!

No comments: