Pages

Wednesday, April 11, 2012

LONELY



Assalammualaikum,hey guys ! asyik reader je an ? kali nih tukar larh pulak jadi guys  :) Oky,hopefully korang semua sihat . Hai nih aku lonely :( kesiankan dekat aku . Nevermind,semua tuh lumrah hidup . Ada yang bahagia,ade yang macam aku sekarang nih (lonely),ade yang sedih dan macam-ii lagi larh kan ? Actually,hari nih tak ada bende pun nak story . Tapi diri nih terase lonely macam dekat gambar atas tuh . Hari nih cuti sekolah,sebab Agong Selangor punyer hari lahir . kan ? tak salah kan ? haha . Walaupun hari nih lonely,tapi aku buat kerja kursus untuk mengelakkan tahap kebosanan yang melampau .

Hari nih satu hari buat kerja kursus Geografi jeh . Aduh,sakit tangan nak menulis semua isi-ii . Bukan tak nak guna komputer,tapi nanti nak kene print then nk kene buat ini buat itu . Nak adjust tulisan larh,space larh ini larh itu larh . Aish bagai-ii . sedikit mengeluh . Baik buat guna tangan,puas hati aku :) Nak buat tulisan senget,tegak,besar,kecik ? Semua boleh . Tapi kalau buat guna komputer,banyak sangat syarat yang nak kene ikut . Tapi mudah larh keje,just duduk depan komputer then taip larh ape nak taip . Oky pasal tuh tak kisah larh . Disebabkan tengah bosan sekarang nih . Aku nak bagitahu korang yang Cik Azhan Syahmi kan kan kan,main catur hari Isnin nd Selasa hari tuh (9 nd 10/04/2012) dekat dewan sekolah aku . 

Sekolah aku jadi tuan rumah untuk MSSD Catur hari tuh . So,semua sekolah dalam Daerah Sepang nih datang larh dekat sekolah aku . Bukan nak cerita pasal Cik Azhan Syahmi main catur,cuma nak bagitahu yang sekolah aku jadi tuan rumah . Haha . Oky,aku gurau-ii je . Tahu tak lawak,jangan larh buat muka macam tuh . Aish,macam cekodok basi dah muke guys :) Alaaaaaa,nak cerita ape nih ? Ade idea ? Huh,tak tahu nak cakap ape :( Oky,larh stop sampai sini . Bye,Assalamualaikum :(

No comments: