Pages

Monday, November 21, 2011

KEHILANGAN ORANG YANG KITA SAYANG

Asalamualaikum,hey reader ! how about u ? sht ? Oky let go merepek . Actully i do not know what i post near here . Thingking first before post . @#%^~!~@#$^Q@!~


Oky let`s go for story . Ape perasaan korang kalau orang yang korang sayang tak ada dekat sisi korang ? Ofcoz larh korang sedih . Right ? Oky,this is a woman he was loss of his heart forever . Akak ni kuat sangat,walau pun dia terpaksa menghadapi semua ni kesorangan TAPI dia tak pernah berputus-asa . Siapa sahaja yang baca blog akak ni,pasti akan mengalirkan air mata nd korang try ada dekat tempat akak ni . Agak-agak ape yang korang rasa ? UURRGGHHH :'( sedih .


Actually aku pun pernah rasa macam akak ni,tapi tak ada larh menagis bagai . Sedih tu ade larh,sebab dia pun cuma EX-boyfriend aku . Yang sedihnya sebab kite orang dah kawan lama . Ape-ape pun aku doakan kau aman dekat sana AMIRUL AFIQ . Aku selalu doakan untuk kau . Andainya kau masih hidup,pasti aku akan dapat tengak kau bahagia dengan orang lain . Amirul Afiq,dulu kau nak tengok aku bahagia dengan orang lain bila kita dah clash . Now dah bertahun-tahun kita clash,aku dah bahagia dengan orang lain nd kow pun mesti bahagia dekat sana kan ?


Thanx Amirul Afiq sebab kow dah habiskan air mata kow untuk aku . Aku ingat lagi time hari pertama kita ambil pereksa UPSR . Kau menagis sambil ambil pereksa . Kejamnya aku dekat kau kan ? Aku mintak maaf,aku terpaksa tinggalkan kow time tu sebab kehendak parents aku . Kalau kau masih hidup,mesti kau tahu apa yang aku nak cakap dekat kow . Btw,aku redha dengan pemergian kow . MY ex-bf: Allahyarham Amirul Afiq

No comments: