Pages

Tuesday, December 13, 2011

BAGAN LALANG

Assalamualaikum,hey reader . How about your holiday ? Best tak ? Soalan yang biasa aku tanya,korang semua sihat ? Kalau sihat,alhamdulillah . How about my holiday ? OH ! Holiday aku tak larh se-Best korang kan ? Holiday aku tahun ni biasa biasa sahaja . Cuti ni pergi Gambang nd Family Day dekat Bangan Lalang,dekat je kan nd my plan nak g hang out dengan my Bff larh ofcoz . Nak tengok gambar Holiday ? Oky,boleh aje nd sory larh kalau dekat dalam FB tak letak gambar holiday aku,sebab takut hacker masuk profile fb then dia buat ape ape pulak kan ? Kena larh jaga jaga . Oky,let's start watching my pic .  *sory tak dapat nak letak gambar time dekat pahang,kalau ade masa aku letak dekat post yang lain oky ?


                                                       
                   

Tiba sahaja aku di sana,terus ambil gambar dengan budak kemetot ni . Comel :)



Setelah semua pakcik makcik,atuk nenek nd cousin aku sampai dekat Bagan Lalang . Kami semua turun ke pantai untuk bermandi manda nd aktivit tanam "Manusia"






Keesokkan harinya kami bersukan di tepi pantai,ni larh muka muka cousin aku yang berumur dari 7-12 tahun




Bermandi manda dengan cousin cousin 



Malam yang kami datang tu,aku nd cosin ade turun ke pantai untuk mencari ketam . Kami pergi sampai ke tengah tengah pantai . Time tuh air dekat pantai surut sangat,air cuma setakat sampai paras buku lali sahaja nd  sorry tak ada pic time tuh . Sebab excited sangat nak pergi cari ketam . First time ! K larh guy,aku nak akhirkan post aku dekat sini sahaja . Sebab aku dah penat nak menaip . So tired larh :( byebye salam

No comments: