Pages

Friday, December 16, 2011

MEMORIES WITH 2 GIGIH FAMILY

Assalamualaikum,hey guys yang comel loteh ni . Korang tahu tak,aku tersangat larh rindu dekat kawan kawan aku (2 GIGIH FAMILY) . Guys ! Korang mana ? Cuti aku tak nampak korang pun :( Memang larh tak nampak,dah nama pun cuti . Hak aleh ~~ I have little memories




2GIGIH FAMILY <3


Kite orang ambil gambar ni time jamuan akhir tahun ni . Sweet kan gambar ni,ada yang diantara kite orang yang terpaksa berpisah . Uuawaaaaa :'(  sedih giler . Aku orang yang paling sedih sebab member yang aku paling rapat tak sama kelas dengan aku tahun depan . Oh No ! I need you bebeh,don't leave me IDA !!!! Korang yang tak mengenali Ida tuh siapa,let's go tengok picture dia . Go !!




Korang dah tengokkan picture dia . So,sekarang korang dah kenal dengan dia . Tapi korang tak kenal sepenuhnya macam mana aku kenal dengan dia . Oh ! Betapa sedihnya hati ni bila dapat tahu yang tahun depan tak sama kelas dengan dia . Hampir sahaja mengalir air mata ni macam air terjun :'( Nevermind,bila time rehat nd time perhimpunan kami masih boleh berjumpa . Kan kan ? Oky larh mau out dulu . Bye bye guys




No comments: