Pages

Thursday, December 22, 2011

HANG OUT !

Assalamualaikum,hey reader ! Korang ape khabar ? Sihat ? Hari ini aku nak story sepanjang aku hang out dengan Azhan . Aku sampai dekat Alamandar,Putrajaya dalam pukul 2 tengah hari larh . Sampai sahaja dekat sana aku,adik bongsu aku,adik saudara aku,ida nd adik bongsu ida  *wah ramai pulak yang pergikan ?  terus menuju dekat tempat wayang . Sebab my mum dah pesan,sampai sahaja dekat Alamandar nanti terus pergi beli tiket wayang . So,aku ni kan baik *Ceh baik konon !  aku pun terus menuju dekat sana . Before that aku ada call Azhan . So,kami pun calling calling ... bla bla bla bla bla bla ... After that aku pun jumpa dengan Azhan,kami pergi beli tiket wayang sama . Aku dengan semua semua tuh tengok cerita PUSS IN BOOTS . Oky cerita tuh best sangat sangat,tapi malangnya aku dapat tengok cerita tuh sekejap sahaja . PPFFTT

Kenapa sekejap sahaja ? Long story larh akak,abang,adik nd kawan kawan kuh . Lepas aku beli tiket wayang,aku terus pergi beli susu untuk adik aku . Oky,budak kecik larh kata kan,susu larh yang dia tahu .Lepas aku beli susu,aku nd semua semua tuh pergi kedai big apple pulak . Sebab aku kesian dekat Azhan,coz tak makan lagi . Lepas aku dah beli untuk dia,dia pulak tak nak makan . Aishhh, nak kenakan budak tuh ! GGGrrrr . Lepas dah beli big apple,aku teman adik saudara aku nd adik ida pergi main token token . You know larh kan, boys mana tak suka dekat permainan . Nampak permainan sikit dah nak main .

Oky kita sambung story,kami habiskan masa dekat token tuh . Sebab aku dah tak larat nak pergi sana nd sini . You know larh kan,aku ni kan tak sihat mana . Wayang kami start pukul 3 petang,bila dah pukul 3 petang . Kami terus pergi dekat tempat wayang then Ida pergi beli popcorn sekejap then terus masuk tengok wayang . Lepas 1 jam kemudian,aku pun dah nak kene balik . Aku tak boleh lama lama dekat sana sebab bapak aku nak kene pergi keje pulak,my mum pulak boleh je amik aku dekat Alamandar tapi my mum tak tahu jalan . toing toing . Lepas sahaja balik dari Alamandar aku terus tak ada moood,coz aku rasa bersalah pulak dekat Azhan dengan kawan kawan dia .

Kami tak lama pun dekat sana  :( Oky oky I'm sorry oky Azhan . Sebabkan aku yang tak ada mood Azhan pulak yang kene marah dengan aku . Tuh larh Azhan,siapa suruh buat masalah . Kan dah kene marah , huhuk .Oky stop right here sahaj aku punya story for today . Memang tak best story aku,tapi dkeat sini sahaja larh tempat aku nak luahkan semuanya selain Azhan . Tau tau je larh,takkan larh Azhan nak kene tahu semua masalah aku  . Kesian larh dekat dia kan . Oky,aku nak stop dekat sini dulu nd sory no picture for this post . Daaaa akak,abang,adik nd kawan kawan kuh ! Salam ~~

No comments: