Pages

Tuesday, December 20, 2011

PMR !!

Assalamualaikum,hey reader . Korang macam mana ? sihat ? Korang tahu tak aku pening kepala asyik pikir pasal PMR . Oh No ! Pejam celik pejam celik lagi berapa bulan sahaja dah nak PMR . Oky,half dari reader ini yang dah lepas PMR kan ? Ada jugak yang belum lepas PMR . Oky,next year my time pulak nak ambil PMR . Orang lain tengah risau nd sebuk pasal result PMR,aku tengah sebuk cari contoh soalan PMR . Adduuusshhh ! Toing toing kepala dah pening . Aku baru sahaja buat soalan Mathematics PMR paper 1 dekat dalam internet,Fuhhh boleh tahan larh soalan dia . Hari ini baru semak semak contoh soalan SEJARAH nd MATHEMATICS,yang lain esok esok larh pulak kan ?

No picture for this post,sebab malas ~~ gggrrr (hehe) Aku nak tidur,tapi otak ini asyik pikir pasal PMR sahaja . Selagi aku tak ambil PMR selagi itu larh aku akan asyik pikirkan dia ! urrgghh ! Mama,saya nak tusyen . Saya jelaous tengok nd dengar kawan kawan saya dah mula tusyen untuk form 3 . Saya nak berjaya macam orang lain . UUUrrgghh ! Mama Abah tolong ek masukkan saya tusyen secepat mungkin . Saya tak sabar nak masuk tusyen ini :) Oky oky kita stop cerita pasal tusyen ini k ? Now kita cerita pasal lain pulak . Any ideal for story dengan aku ? Kalau ada jangan larh segan segan nak kongsi oky . Post sahaja story korang dekat wall fb aku,nanti kita borak borak !

Oky stop it . Siapa ada soalan PMR ??? Who ? Siapa ada soalan PMR, angkat tangan anda !  macam nampak sahaja aku ni . Now aku memang memerlukan soalan PMR,aku nak buat latihan larh ngot nget :( I said with my cousin,ada tak contoh soalan PMR  . He said,tak ada ! Kau dah pandai tak payah buat latihan pun tak apa . Amin ~~ harap mulut cousin aku tuh masin heheh :) But i'm really nak soalan PMR . !!@##$%^*&&%@##$&*(*

Oky larh aku nak out,sebab dari tadi aku asyik cerita pasal PMR sahaja,korang mesti BORED kan ? Oky oky aku cau dulu . nyot nyot ! Love you reader ! Muaaahhhhxx !


mood : SAD toing toing :'(

No comments: