Pages

Sunday, February 26, 2012

AWAK !


Assalammualaikum,hey reader ! Hari nih nak story sikit pasal hidup aku . Dah berhari-hari hidup aku tanpa dia . Kenapa ? Oh,sebab bende kecik je . Abang angkat aku selalu marah aku,die kata . "Adik nih bende kecik pun nak besar-ii kan " oky,aku buat muke dekat abang angkat aku ^_^  Kenapa hidup aku tak tenang bile die tak ada ? Oky aku nak bagaitahu yang aku masih sayang dekat kau . haha . Azhan syahmi,kau percaya tak yang aku masih sayang dekat kau . Aku tahu kau percayakan aku,sebab selama aku bersama dengan kau,kau selalu percayakan aku . Jadi,aku tak akan sesiakan kepercayaan kau dekat aku . 

Kau kata aku happy bile aku bersama dengan kawan-ii aku,tapi kau ade tahu tak yang aku terpakse happy kan diri aku sendiri dan kawan-ii aku . Orang tengok aku happy,tapi hidup aku penuh dengan kesedihan . Aku happy dekat sekolah sebab aku nak tengok kau happy jugak azhan . Aku pun boleh tengok dari jauh je,tak berani nak tengok dekat-ii sebab nanti kau pikir lain pulak . Aku tahu aku dah tak ada hak untuk jaga hidup kau kan ? oky aku faham .

Orang yang paling manje aku penah kenal,kau larh orang nyer . Kau tahu x ?  Oky,aku malas nak story panjang-ii dekat sini . Nak stop dulu samapai sini nd nak buat post baru :) hehe  dadaaaaaa,salam sayang untk reader .

No comments: