Pages

Wednesday, February 29, 2012

KAWAN AKU :)


Assalamuaalaikum,hey reader ! korang sihat tak ? Kalau tak sihat,cepat-ii makan ubat ek . Oky,korang ade tak kawan yang korang dah kenal lama,tapi baru tahun nih korang rapat AS adik beradik :) senang cerita macam BFF larh . Oky korang faham kan . Hari nak story ,aku ade dua orang kawan yang baru aku rapat tahun nih . Nama dia Hafuza Syazani nd Aina Sakinah . Hurmmm, aku just panggil Hafuza nd Aina . Oky dah cukup kenalkan diri mereka berdua . Now let`s go story mory panjang lebar . haha .

Hafuza seorang yang aktif bersukan . Pantang ade sukan,pasti dia akan ambil bahagian . Badminton ? Olahraga ? Ape lagi ? cakap je larh,kompom dia nak ambil bahagian . Oky,sekarang nih dia jarang masuk kelas,dah larh PMR nk dekat . Lagi berapa bulan jerh,haha ambil berat oky pasal dia . Almaklumlarh,baru tahun nih rapat :) Hafuza memang manje orangnya,bukan manje je comel pulak tuh :) Oky aku jeless . Aku suka kawan dengan dia,sebab dia periang nd so on . Kalau nak senaraikan best nyer kawan dengan dia nih,memang satu post nie pun tak cukupkan . :) Apa yang aku nak mengadu larh kan . Aku hari-ii kena duduk dengan Aina time Hafuza ade latihan olahraga . Oky,lepas ujian UB1 nih dia dah tak ada latihan ape-ii . Boleh percaya ke ? Atelit mana boleh duduk diam,ade je cikgu yang nak gunakan dia . HUUrrrmm,cikgu sye pun nak gunakan Hafuza,jangan larh kongke sorang-ii . Kongsi larh Hafuza tuh dengan saya :) hehe . Next week dia ade pertandingan dekat stadium mane tah . Doakan dia buat yang terbaik untuk sekolah aku ek . :) Oky,habis cerita pasal Hafuza a.k.a budaq manje . Nanti post nih,cerita pasal dia je :P

Oky,about Aina pulak . Dia nih seorang yang sangat peramah,tengok larh dia kawan dengan siapa , haha . Dia nih tak aktif sukan,tapi dia sukan bab-ii tarian . HUrrmmm,macam-ii ragam larh die nih . Dia pun macam Hafuza,selalu ade latihan . Huuuhhuuu,tinggal larh aku sorang-ii dekat kelas bile dua-ii kawan rapat aku dkeat kelas dah pergi latihan . aishh , nak aktif pon nanti-ii larh an . Habiskan larh ulu PMR tuh :( Aku suka kawan dengan dia,sebab die nih peramah,pandai ambil hati,suka buat lawak,kadang-ii kami sama-ii wayar putus :P haha  Aina tak banyak sanagt story tapi,dia memang baik . Kalau dia tak ada mood,memang takut nak layan dia . Dah macam singa betina dah . Oky Aina,aku mintak maaf :)  Dia pun akan ade persembahan tarian tak lama lagi,kita sama-ii doakan dia dapat buat yang terbaik oky . Aina !!! you can do it ! :)

Oky,sampai sini jer story yang aku nak kongsi buat masa nih . Next time aku story mory lagi ek . Haha . Oky-ii daaaaa salam sayang untuk reader

No comments: