Pages

Sunday, February 19, 2012

RIDE STORY



Assalamualaikum,hey reader ! Korang semua sihat kan ? Oky goood :) Hari nih mood aku baik sangat-II . Woohhooo hari nih aku ride jauh giler,dalam 10km ade larh jugak . Hehe,abang saudara aku kata aku boleh jadi atelit basikal . Yeah !tapi-II basikal tuh bukan basikal aku . Parents saya tak mampu nak beli satu basikal harganya mencecah RM2000 . OOOhhh O_o tidak,banyak bende boleh aku beli dengan harga sebanyak tuh . Oky,cukup larh aku pinjam pakcik aku punyer basikal je . Lagi pun pakcik-II aku semuanya beli basikal seakan-akan sama je . Oky memang best sangat-II .


Time naik basikal,then kite orang lalu larh dekat hingway an . Oky,semua orang pandai . Memang kite orang atelit larh kan :) Pagi tadi aku,my cousin nd maksu aku pergi dekat Taman Tasik Cempaka . Huhu,banyak pulak kenang aku dengan Azhan dekat sana an . Pagi sarapan biskut 1 keping then terus pergi jongging . Balik tuh terus tidow,solat nd buat kerja rumah sikit . Lepas bangun tidur pergi solat jap then terus naik basikal . 

Hari nih tak makan langsung :) Pecah record larh,mana tak nya,berat dah naik 1 kg . Now my weight 42 kg dengan umur 15 tahun . berat kan ? aishh,berat-II . Malunya berat badan naik,berat badan korang naik tak ? Kompom larh naik kan,sebab umur korang meningkat . Tapi aku naik sebab aku suka makan pada mulanya . hehe mana tak gemuk nya  ^o^

Nothing to says lagi,aku tinggalkan korang dekat sini je k . Hari nih nak tidur awal sikit sebab excited nak sambut birthday ummi kami PN Suzara Binti Makpol :) Oky-II bye salam redear :)

No comments: